Τα νέα μας

Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε!

Δέκα κανόνες για να σχεδιάσετε έξυπνες επαγγελματικές κάρτες

Δέκα κανόνες για να σχεδιάσετε έξυπνες επαγγελματικές κάρτες

Το θέμα του αν οι επαγγελματικές κάρτες έχουν πραγματικά σημασία στην εποχή του Google προκύπτει συχνά στις επιχειρηματικές συζητήσεις που έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό των επαγγελματικών καρτών και η απάντηση, κάθε φορά, είναι ναι, όντως έχουν σημασία.

Η αμεσότητα του διαδικτύου και το γεγονός ότι η ψηφιακή offset εκτυπώση μας επιτρέπει να αλλάζουμε τον σχεδιασμό μιας επαγγελματικής κάρτας όσο συχνά θέλουμε, όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό μιας επαγγελματικής κάρτας που καταφέρνει να τραβάει την προσοχή κάποιου μπορούμε να σπάσουμε όλους τους συμβατικούς κανόνες.

Εδώ θα βρείτε τους πιό σημαντικούς ρόλους που πρέπει να έχει μία επαγγελματική κάρτα για εσάς:

simple_is_beautiful1) Μια καλή επαγγελματική κάρτα πρέπει να ξεκινά μια «συνομιλία». Μία από τις επαγγελματικές κάρτες που δημιουργήσαμε τυπώθηκε σε ειδικό χαρτί με συγκεκριμένη υφή που την αισθάνεσαι διαφορετική όταν την κρατάς.

Ο πελάτης, κάτοχος της συγκεκριμένης κάρτας, μας είπε ότι κάθε φορά που έδινε την κάρτα του οι άνθρωποι  εντυπωσιάζονταν και ζητούσαν να έχουν και μία δεύτερη για να δώσουν σε κάποιο φίλο ή το αφεντικό τους.

Μια επαγγελματική κάρτα που την αισθάνεσαι διαφορετικά αποτελεί μεγάλη βοήθεια και το καλύτερο ξεκίνημα μίας συζήτησης. Στην PrintUp αφιερώνουμε πολύ χρόνο εξετάζοντας τους διαφορετικούς τύπους χαρτιών, ερευνώντας και δοκιμάζοντας τον τρόπο που αισθανόμαστε την υφή τους αλλά και το πώς φαίνεται η εκτύπωση πάνω σε αυτά τα χαρτιά επομένως μην διστάσετε να μας ζητήσετε να σας προτείνουμε κάποιο διαφορετικό.

2) Βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας μπορεί να σκαναριστεί. Πολλοί επιχειρηματίες έχουν την συνήθεια της σάρωσης των επαγγελματικών καρτών που τους δίνονται, ώστε να μπορούν να τις αποθηκευτούν σε ένα μηχανογραφημένο κατάλογο στον υπολογιστή τους. Βεβαιωθείτε ότι το στήσιμο της επαγγελματικής σας κάρτας είναι φιλικό στον σαρωτή (scanner).

3) Μην σχεδιάζετε τις επαγγελματικές σας κάρτες σε περίεργα μεγέθη ή σχήματα. Γιατί; Για τον απλό λόγο ότι δεν μπορούν να χωρέσουν σε κλασέρ

Η επαγγελματική κάρτα - Πρέπει να χωράει στο πορτοφόλι!

Η επαγγελματική κάρτα – Πρέπει να χωράει στο πορτοφόλι!

ή πορτοφόλια και αναγκαστικά θα μείνουν εκτός κάποιας θήκης και θα χαλάσουν. Αυτό σημαίνει ότι όταν έρθει η ώρα να αναζητήσει κάποιος τα στοιχεία σας μέσω της κάρτας σας δεν θα την βρεί ή θα είναι αλλοιωμένη και θα καταλήξει να χάσει την επικοινωνία μαζί σας και ίσως μια δική σας ευκαιρία για πώληση.

4) Βεβαιωθείτε ότι όλα τα βασικά στοιχεία σας είναι τυπωμένα όπως το όνομά σας, ο τίτλος σας, η εταιρεία σας ή ο χώρος που εργάζεστε, η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το φαξ, το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο (e-mail), η διεύθυνση URL του site σας ή της εταιρείας που εργάζεστε και το blog σας. Τέλος το λογότυπο. Αν δεν αναγράψετε όλα αυτά τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία στην επαγγελματική σας κάρτα (κάποιοι άνθρωποι δεν το κάνουν), τότε βεβαιωθείτε ότι μπορούν να σας βρούν εύκολα στο διαδίκτυο (Internet) και ότι όλες οι σχετικές λεπτομέρειες και τα στοιχεία θα παρουσιάζονται εκεί.

5) Συμπεριέλαβε σε μια γραμμή αυτό που κάνεις, δηλαδή την βασική σου δραστηριότητα. Πολλές επαγγελματικές κάρτες δεν έχουν καμία πληροφορία για το τι κάνει η εταιρεία που αναγράφεται στην κάρτα ή εσείς, προσωπικά. Να θυμάστε ότι εκείνοι που έχουν την επαγγελματική σας κάρτα ίσως σας αναζητήσουν κάποιους μήνες μετά απο την γνωριμία σας, που σημαίνει ότι δεν θα θυμούνται τίποτα σχετικά με το ποιός είστε και τι κάνετε. Εάν η κάρτα σας δεν βοηθήσει τη μνήμη τους ώστε να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορείες, τότε ενδέχεται να χάσετε μια σημαντική πώληση.

6) Σπάστε τους κανόνες, ιδίως τους επιχειρηματικούς (αλλά προσοχή μην καείτε!). Αν πρόκειται να παρακάμψετε τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας σας σχετικά με τη δημιουργία των επαγγελματικών καρτών σας βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τον λόγο. Ένας πελάτης μας ο οποίος πήγαινε πολύ καλά στην δουλειά του, έκανε παρουσιάσεις στους πελάτες του.

Οι εταιρικές του κάρτες, σε κάθε ξεχωριστή παρουσίαση που έκανε, δεν ακολουθούσαν τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας, είχαν μεν την επωνυμία της εταιρείας, αλλά διαφοροποιούνταν από την άλλη για να ταιριάζουν με τις διαφάνειες που χρησιμοποιούσε στην παρουσίασή του. Π.χ άν παρουσίαζε σεμινάριο για διαχείριση του χρόνου είχε στην κάρτα του «ρολόϊ», ή άν παρουσίαζε σεμινάριο για την σωστή αρχειοθέτηση είχε κάρτα με εικόνα βιβλίων σε ράφια. Ως αποτέλεσμα μετά από κάθε παρουσίασή του  οι άνθρωποι του ζητούσαν περισσότερες απο μία επαγγελματικές κάρτες.

7) Διαφοροποιηθείτε των άλλων. Μία από τις αγαπημένες μου κάρτες λέει απλά 1. Πηγαίνετε στο google.com. 2. Πληκτρολογήστε «το όνομα μου.» 3. Πατήστε «αισθάνομαι τυχερός.» (έχει επίσης έναν αριθμό τηλεφώνου σε αυτό). Εάν θέλετε κάτι σαν αυτό, χρειάζεται να βεβαιωθείτε ότι η σύνδεση του προφίλ σας στο internet είναι αρκετά ισχυρή ώστε να σας δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

8) Βάλτε την εικόνα σας πάνω στην κάρτα. Βάζοντας μια εικόνα σε μια επαγγελματική κάρτα μπορεί να ακούγεται ματαιόδοξο, αλλά δεν είναι. Σας βοηθά να ξεχωρίζετε από το πλήθος, δημιουργεί ένα είδος επικοινωνίας-συνομιλίας (βλ. κανόνας αριθ.1) και βοηθά την μνήμη των ανθρώπων αργότερα για να σας ξαναθυμηθούν.

9) Βάλτε το εταιρικό σας slogan στο πίσω μέρος. Οι σύντομες επεξηγηματικές εκφράσεις και τα συνθήματα (slogans) αποτελούν ένα ισχυρό επικοινωνιακό εργαλείο και βοηθούν στη δημιουργία μίας πιό δυνατή εικόνα της φίρμας σας. Η επαγγελματική σας κάρτα θα πρέπει να τροφοδοτήσουν αυτό το κύμα αναγνώρισης και να το κάνει πιό ισχυρό.

10) Αν έχετε συναλλαγές με δύο διαφορετικές χώρες, συμπεριλάβετε και τις δύο γλώσσες των χωρών αυτών. Αυτό θα δείξει ότι η εταιρεία σας είναι διεθνής και ότι έχει την ικανότητα να επικοινωνεί, σε περισσότερες από μία γλώσσες.

Μήπως χρειάζεστε μερικές ιδέες σχεδιασμού επαγγελματικών καρτών που δεν καλύπτονται στο άρθρο αυτό ή στο άρθρο «έξυπνες επαγγελματικές κάρτες»;

Ελάτε σε επαφή μαζί μας και οι σχεδιαστές μας θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε κάτι το απολύτως ξεχωριστό.