Τα νέα μας

Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε!

Καλύτερο SEO με 3 απλά βήματα – Google πρώτη σελίδα εφικτό;

Καλύτερο SEO με 3 απλά βήματα – Google πρώτη σελίδα εφικτό;

Καλύτερο SEO με 3 απλά βήματα – Google πρώτη σελίδα εφικτό;

Ας δούμε λίγο καλύτερα το SEO ενός καταστήματος και πως να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης μόνοι σας, με 3 τρόπους βελτιστοποίησης του σαϊτ σας.

1. Βελτιώστε το κατάστημά σας τεχνικά. Ο πρώτος σας στόχος είναι να βεβαιωθείτε ότι από τεχνικής απόψεως το κατάστημα σας είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό βέβαια απαιτεί μερικές τεχνικές γνώσεις ιδιαίτερα σε HTML.

Α. Οργανώστε τα meta tags, δίνοντας τους ονόματα τα οποία περιέχουν προσδιορισμένες λέξεις κλειδιά που ξέρετε ήδη ότι είναι σχετικές και αποτελεσματικές με το κατάστημά σας.

Τα meta tags τα διαβάζουν μόνο οι μηχανές αναζήτησης, και τα χρησιμοποιούν για να ταξινομήσουν το κατάστημά σας και να το κατατάξουν στις σελίδες αποτελεσμάτων τους. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε πολύ προσεκτικά τις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε εδώ.

Το πιο σημαντικό meta tag είναι το H1, ή αλλιώς ο κύριος τίτλος της σελίδας σας. Αυτό το meta tag είναι που διαβάζουν πρώτο οι crawlers (ανιχνευτές) των μηχανών αναζήτησης, όταν αποφασίζουν πως θα κατατάξουν ένα σαϊτ. Γι’ αυτό και θα πρέπει ο τίτλος κάθες σελίδας να αντιπροσωπεύει το περιεχόμενο της σελίδας σας αλλά και τον τύπο της επιχείρησή σας.

Αλλά πριν αποφασίσετε για τα meta tags και του τίτλους των σελίδων, θα χρειαστεί να ορίσετε μία λίστα από λέξεις κλειδιά – λέξεις και κοντές φράσεις που στην ουσία ορίζουν την επιχείρησή σας και το αντικέιμενό της. Εάν χρειάζεστε βοήθεια σ αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εναν keyword Generator (γεννήτρια λέξεων κλειδιών) όπως αυτόν του Google Adwords, ο οποίος είναι δωρεάν και έυκολος στη χρήση του.

Β. Δομήστε προσεκτικά το σαϊτ σας. Βεβαιωθείτε ότι το κατάστημά σας είναι καλά οργανωμένο και έχει μία λογική ιεραρχία στο περιεχόμενο του. Ένα καλά οργανωμένο σαϊτ έχει ευκολότερη πλοήγηση για τους χρήστες, και θα έχει θετικό αντίκτυπο στις ταξινομήσεις των μηχανών αναζήτησης. Γι αυτό βεβαιωθείτε ότι έχετε σωστή και καλή δομή στο κατάστημά σας.

Ένας χάρτης περιεχομένων (sitemap) μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμος:

Πρόκειται για λίστα περιεχομένων με όλες τις σελίδες και την δομή ενός σαϊτ στη μορφή μίας σελίδας. Ένας χάρτης περιεχομένων θα βελτιώσει το SEO και θα βοηθήσει τους επισκέπτες να βρούν ευκολότερα και γρηγορότερα αυτό που ψάχνουν.

2. Αναπτύξτε το περιεχόμενο του καταστήματός σας.

Εφόσον λοιπόν βελτιώσατε τεχνικά το κατάστημά σας μπορείτε να επικεντρωθείτε στο περιεχόμενο. Μόλις έχετε έτοιμη τη λίστα με τις λέξεις κλειδιά, μπορείτε να ξεκινήσετε να τις χρησιμοποιείτε στο περιεχόμενο του καταστήματός σας (στις περιγραφές των προϊόντων, στην αρχική σελίδα, ακόμη και στο blog). Όσο περισσότερο χρησιμοποιείτε αυτές τις λέξεις κλειδιά, τόσο καλύτερη θα είναι η κατάταξη σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις λέξεις κλειδιά και στα meta descriptions.

Για να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης ακολουθήστε αυτούς τους απλούς κανόνες:

  • Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο για κάθε σελίδα του κατααστήματος σας.
  • Γράφτε ξεκάθαρα και σχετικά κείμενα τα οποία μπορούν να διαβαστούν εύκολα από τους επισκέπτες σας αλλά και τις μηχανές αναζήτησης.
  • Η περιγραφή σας πρέπει να είναι αυθεντική και σχετική με το αντικείμενο της επιχείρησή σας: μην χρησιμοποιείτε λέξεις οι οποίες απλά δημιουργούν πολυ κίνηση, οι μηχανές αναζήτησης θα σας ανακαλύψουν και θα καταλήξετε στις τελευταίες σελίδες των αποτελεσμάτων.

Η δημιουργία Link (εξωτερικών συνδεσμων προς το σαιτ σας) είναι επίσης ένα ζωτικό μέρος της SEO στρατηγικής σας.

Αυξάνοντας τα εξωτερικά links προς το ηλεκτρονικό σας κατάστημά, αυξάνετε την προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτή η τεχνική αναπτύχθηκε από την διαπίστωση ότι οι μηχανές αναζήτήσης τίνουν να εμπιστεύονται τις γνώμες άλλων για την ιστοσελίδα σας περισσότερο από τη δικιά σας γνώμη. Γι΄αυτό και παρακολουθούν τον αριθμό των σαϊτ που μιλούν/αναφέροντια στην σελίδας σας.

Για να εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο αυτή την τεχνική, μπορείτε να καταχωρήσετε το κατάστημα σας σε δωρεάν καταλόγους επιχειρήσεων και σαϊτ σύγκρισης τιμών. Πρόκειται για μία δωρεάν τεχνική η οποία θα αυξήσει την δημοτικότητα τουηλεκτρονικού σας καταστήματος. Προσοχή όμως, καταχωρώντας το σαϊτ σας πολύ γρήγορα σε πολλούς καταλόγους, διακινδυνεύετε να βρεθείτε εκτός αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Δύο κατάλογοι την εβδομάδα είναι ένας καλός ρυθμός καταχώρησης. Όπως επίσης σημαντικό είναι να χρησιμοποιείται αυθεντικές και μοναδικές περιγραφές για κάθε καταχώρηση.

Τέλος έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι το SEO είναι ένα μακροπρόθεσμο πρότζεκτ. Θα χρειαστεί υπομονή και επιμονή για να αποκτήσετε την κατάταξη που πραγματικά αξίζετε. Αλλά τα αποτελέσματα το αξίζουν πραγματικά.

Δεν θα βρείτε σ’ αυτό το άρθρο όλες τις λεπτομέρειες ή τις τεχνικές που πρέπει να αναπτύξετε, αλλά πρόκειται για μία καλή αρχή. Όπως σε όλα τα πράγματα που θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα. απαιτείται περαιτέρω αναζήτηση και μελέτη.