Τα νέα μας

Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε!

3 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για να σχεδιάσουμε αποτελεσματικά το website σου!

3 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για να σχεδιάσουμε αποτελεσματικά το website σου!

Ένα website δεν είναι μόνο μια απλή συλλογή απο web pages με κείμενα, γραφικά, εικόνες, ήχο ή video. Είναι κάτι πολύ περισσότερο.

Είναι η ταυτότητα της επιχείρησής σου στο internet,  το εταιρικό σου αποτύπωμα online, σύμφωνα με το οποίο δηλώνεις “Ποιός είσαι”, “Τί κάνεις”, “Τί γνωρίζεις καλά”, “Τί μπορείς να πουλήσεις”, “Πού βρίσκεσαι”.

Τα τελευταία χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για τη διαχείριση περιεχομένου (content management), της έντονης δυναμικής του blogging και email marketing ολοένα και περισσότερες εταιρείες αναζητούν λύσεις ανα-κατασκευής του υφιστάμενου website τους (redesign) ή αποφασίζουν να ξεκινήσουν απο την αρχή.

Ωστόσο, προτού απευθυνθείς σε έναν επαγγελματία για να επανασχεδιάσει ή να δημιουργήσει απο την αρχή την εταιρική σου εικόνα στο internet, είναι σημαντικό να έχεις κατανοήσει πού στοχεύεις, σε ποιούς απευθύνεσαι και τί καλύτερο έχεις να προσφέρεις απο τους ανταγωνιστές σου. Με απλά λόγια, να έχεις συγκεντρώσει τις απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

  1. Ποιός είναι ο στόχος του website σου;
    Εάν στόχος σου είναι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου online ή εάν θέλεις να ενημερώσεις το κοινό σου για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, τότε αναφερόμαστε σε δύο διαφορετικά websites με διαφορετική δομή, περιεχόμενο και χαρακτήρα. Επίσης, εάν σε ενδιαφέρει να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του email marketing ή blogging, είναι χρήσιμο να το γνωρίζει η εταιρεία που θα αναλάβει τον σχεδιασμό. Όσες περισσότερες πληροφορίες δώσεις στον web designer σχετικά με τους στόχους της επιχείρησής σου, τον δρόμο που θέλει να χαράξει και τί θέλει να επιτύχει, θα βοηθήσει σημαντικά στον αποτελεσματικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου.
  1. Ποιό είναι το κοινό σου και τι γνωρίζεις για αυτό;
    Η πιο σημαντική ερώτηση που καλείσαι να απαντήσεις είναι “Σε ποιόν απευθύνεσαι;” Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχεις αφορούν άλλες επιχειρήσεις (B2B) ή ιδιώτες (B2C); Εαν αφορούν άλλες επιχειρήσεις, ποιές είναι αυτές; Επιχειρήσεις μικρού, μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους; Και εάν απευθύνεσαι σε ιδιώτες, σκιαγράφησε το προφιλ τους, όπως γένος, ηλικία, εκπαιδευτικό επίπεδο, τοποθεσία, στοιχεία για τη στάση, τη συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντά τους. Εαν δεις τα πράγματα απο την πλευρά του χρήστη, που στοχεύεις, η ιστοσελίδα σου θα πετύχει!
  1. Ποιό είναι το δικό σου ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;
    Με άλλα λόγια, γιατί να επιλέξει ο χρήστης το δικό σου προϊόν ή υπηρεσία από του ανταγωνιστή; Προσφέρεις υψηλής ποιότητας customer service; Έχεις εξειδικευμένες γνώσεις για τον κλάδο  και τα προϊόντα / υπηρεσίες σου; Είναι οι τιμές σου πιο ανταγωνιστικές; Γιατί η επιχείρησή σου είναι καλύτερη από τον ανταγωνισμό και με ποιό τρόπο συμβαίνει αυτό; Εαν έχεις εντοπίσει το δικό σου ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όλα τα υπόλοιπα αρχίζουν να παίρνουν το δρόμο τους πιο εύκολα..

finditΠροφανώς κάθε κατευθυντήρια γραμμή είναι γενική απο τη φύση της. Ωστόσο, εάν σκεφτείς τις παραπάνω ερωτήσεις και εντοπίσεις τις δικές σου, ξεχωριστές απαντήσεις τότε η εταιρεία μας που θα αναλάβει το σχεδιασμό του website σου θα γνωρίζει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει για να εργαστεί αποτελεσματικά στο δικό σου, μοναδικό project!