Τα νέα μας

Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε!

5 tips για να δημουργήσεις ένα αποτελεσματικό video στο YouTube!

5 tips για να δημουργήσεις ένα αποτελεσματικό video στο YouTube!

Τι είναι για σένα το YouTube; Ένα νέο κανάλι επικοινωνίας; Ένας τρόπος προώθησης και προβολής της επιχείρησής σου; Ένας διαδικτυακός τόπος ενημέρωσης, διασκέδασης και ψυχαγωγίας; Πολλοί έχουν χαρακτηρίσει την πλατφόρμα YouTube ως τη νέα τηλεόραση του μέλλοντος και το σίγουρο είναι ότι τα στατιστικά, που παρουσιάζει, είναι εντυπωσιακά! Πρόκειται για τη 2η πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως με περισσότερους από 1 δις. επισκέπτες κάθε μήνα, 100 ώρες video uploading κάθε λεπτό και περισσότερους από 1 εκατομμύριο διαφημιζόμενους. Το YouTube έχει αλλάξει τα δεδομένα προβολής των επιχειρήσεων, όπως τα γνωρίζαμε έως τώρα, υποδεικνύοντας έναν καινοτόμο και οικονομικό τρόπο διαφήμισης για όλους.

Ανακάλυψε παρακάτω 5 τρόπους για να βελτιώσεις την παρουσία της επιχείρησής σου στο YouTube δημιουργώντας μια επιτυχημένη video marketing στρατηγική:

1. Καθόρισε τους εταιρικούς στόχους σου

Τι θέλεις να πετύχεις δημιουργώντας ένα video; Θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις; Να συγκεντρώσεις περισσότερα leads; Να εκπαιδεύσεις το κοινό σου; Να ενισχύσεις την εταιρική σου εικόνα; Όποιος κι αν είναι ο στόχος, φρόντισε να προσφέρεις αξία στον viewer μέσα από το περιεχόμενο που δημιουργείς.

2. Προσδιόρισε το κοινό σου

Σε ποιους viewers στοχεύεις; Δημιούργησε το κατάλληλο video, που θα ανταποκρίνεται στις δικές τους ανάγκες, θα προσφέρει λύσεις σε προβλήματα και θα μιλά τη γλώσσα τους. Εαν για παράδειγμα έχεις μια βιοτεχνία νεανικών,γυναικείων μαγιώ και απευθύνεσαι σε νεαρές γυναίκες ηλικίας 18-35 ετών, μπορείς να δημιουργήσεις videos, που θα προσφέρουν tips και χρήσιμες συμβουλές ομορφιάς για ένα ιδανικό beach look.

3. Δημιούργησε το κατάλληλο μήνυμα

Εάν έχεις προσδιορίσει τους στόχους και το κοινό σου, η δημιουργία του κατάλληλου μηνύματος που θέλεις να επικοινωνήσεις, είναι πλέον πιο εύκολη υπόθεση. Εάν στόχος σου είναι να εκπαιδεύσεις το κοινό σου δημιουργώντας tutorials είναι σημαντικό να εστιάσεις στη μέθοδο και τα χαρακτηριστικά μιας διαδικασίας και να προωθήσεις αποτελεσματικά τα οφέλη.

4. Προσδιόρισε την κατάλληλη μορφή του video

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να επικοινωνήσεις το μήνυμά σου με τη χρήση video: κινούμενα σχέδια (animations), συνέντευξη, παρουσίαση, μελέτη περίπτωσης (case study). Όποιο τρόπο κι αν επιλέξεις, φρόντισε να είναι δημιουργικός και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού που στοχεύεις.

5. Καθόρισε τον τόνο και τα υπόλοιπα στοιχεία του video

Μπορείς να προβάλεις μια video-παρουσίαση με επαγγελματικό ύφος όμως, ίσως είναι πιο διασκεδαστικό για το κοινό σου να επικοινωνήσεις τεχνικά στοιχεία με χιούμορ, φαντασία και εφευρετικότητα! Μπορείς να κάνεις το video σου ελκυστικό υιοθετώντας μουσική, αφήγηση ή υπότιτλους.
Εφαρμόζοντας τις παραπάνω συμβουλές στην online video marketing στρατηγική σου, μπορείς να δημιουργήσεις επιτυχημένα videos, τα οποία θα θέλει το κοινό σου να παρακολουθεί και να μοιράζεται!