Τα νέα μας

Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε!

Social Media για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις!

Social Media για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις!

Εαν έχεις δημιουργήσει μια social media στρατηγική για την επιχείρησή σου, ξεκινάς να προγραμματίζεις τις ενέργειες, σύμφωνα με το πλάνο και τους στόχους, που θέλεις να κατακτήσεις. Παρακάτω συγκεντρώσαμε 5 σημαντικά σημεία, που χρειάζεται να ελέγχεις τακτικά και θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη social media στρατηγική για την επιχείρησή σου!

1. Ποιους στόχους θέλεις να κατακτήσεις;

Τι θέλεις να πετύχεις; Θέλεις να λανσάρεις ένα νέο προϊόν, υπηρεσία ή το brand σου; Ενδιαφέρεσαι να ενισχύσεις την επικοινωνία με το κοινό σου; Είναι σημαντικό να εστιάσεις στους στόχους, που θέλεις να κατακτήσεις μέσω των social media και σύμφωνα με αυτούς, να σχεδιάσεις τα βήματα και τη στρατηγική για να τους κατακτήσεις.

2. Πώς αξιολογείς την επιτυχία;  

Θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα (traffic) στο website σου; Θέλεις να ενισχύσεις τις πωλήσεις; Προσδιόρισε τί σημαίνει επιτυχία για εσένα, πώς θα την αξιολογήσεις και εντόπισε τα εργαλεία που θα χρειαστείς για να έχεις μετρήσιμα αποτελέσματα.

3. Ποιο είναι το κοινό σου;

Όσο πιο συγκεκριμένο και σωστά διαχωρισμένο είναι το κοινό, που στοχεύεις, τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργήσεις την κατάλληλη στρατηγική για να το προσεγγίσεις. Στοχεύεις σε άλλες επιχειρήσεις; Στοχεύεις σε φοιτητές; Σε νεαρές γυναίκες, ηλικίας 18-30 ετών, που κατοικούν στο Βόλο; Διαφορετική στρατηγική θα χρειαστεί να ακολουθήσεις σε κάθε περίπτωση, η οποία θα βασιστεί στο διαφορετικό προφίλ του κατάλληλου κοινού, που στοχεύεις.

4. Προκαλείς συζητήσεις και social media engagement;

Ο πυρήνας των social media είναι η κοινωνικότητα, συνεπώς απέφυγε να μιλάς μόνο για σένα. Είναι σημάδι κακών κοινωνικών δεξιοτήτων και αποτυχημένης social media στρατηγικής. Στα social media θα πρέπει να είσαι ένας καλός συνομιλητής, που σέβεται και υποστηρίζει το διάλογο. Πολλές φορές οι μικρές συζητήσεις και οι σύντομοι διάλογοι είναι περισσότερο αποτελεσματικοί από τις ανακοινώσεις που ποστάρεις στην FB σελίδα σου.

5. Δημιουργείς ποιοτικό περιεχόμενο;

Τι είδους περιεχόμενο θέλεις να μοιράζεσαι με τους followers; Σημαντικές ειδήσεις; Εικόνες; Video; Συμβουλές και μυστικά; Φτιάξε μια λίστα με το περιεχόμενο που πιστεύεις ότι θα ενδιαφέρει το κοινό σου και θυμήσου να είσαι κοινωνικός!

Προτού δημιουργήσεις μια social media παρουσία για την επιχείρησή σου, φρόντισε να συγκεντρώσεις τις πληροφορίες, που περιγράφουν καλύτερα τα παραπάνω σημεία και ξεκίνα να ποστάρεις αξιόλογο και χρήσιμο περιεχόμενο! Οι χρήστες θα το εκτιμήσουν!